Особистісні чинники професійної мотивації студентів з інвалідністю
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Е. В. Аржаных, В. В. Мойсов, «Профессиональные ориентации учащихся с инвалидностью», Высшее образование в России, № 6, с. 110–115, 2013.
Ð’. Г. ÐÑеев, О двуÑтороннем характере мотивационно-ÑмыÑловых образований личноÑти. ПÑихологичеÑкие, филоÑофÑкие и религиозные аÑпекты ÑмыÑла жизни. МоÑква, РоÑÑиÑ: СмыÑл: ПÐ? Ð ÐО, Ñ. 32–41, 2001.
О. М. Кокун, «Психологічні особливості та передумови професійного вибору особистості на етапі оптації», Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України, № 37, с. 198–208, 2009.
О. М. Кокун, Психологія професійного становлення сучасного фахівця: монографія. Київ, Україна: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2012, 200 с.
Н. Л. Коломінський, Психологія педагогічного менеджменту: навч. посіб. для студ. навч. закладів, керівників установ освіти, психологів, педагогів. Київ, Україна: МАУП; Укр. ін-т підвищ. каліф. керів. кадрів освіти, 1996, 194 с.
Л. З. Сердюк, І. В. Данилюк, В. В. Турбан, О. І. Пенькова, Н. Д. Володарська [та ін.]; Л. З. Сердюк, Ред., Психологічні технології самодетермінації розвитку особистості: монографія. Київ, Україна: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2018, 192 с.
Л. З. Сердюк, «Особистісний модус самореалізації майбутніх фахівців», Вісник післядипломної освіти: зб. наук праць, Віп. 10(23), с. 239–248, 2014.
Л. З. Сердюк, О. І. Купрєєва, «Особистісний ресурс життєстійкості студентів із соматичними захворюваннями», Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Ін-ту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Вип. IX, с. 311–317, 2015.
Л. З. Сердюк, «Діагностика спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ», Психологічні науки: зб. наук. праць, № (2)12, с. 165‒168, 2012. [Електронний ресурс]. Доступно: http://mdu.edu.ua/wp-content/uploads/files/32_11.pdf
П. М. Таланчук, К. О. Кольченко, Г. Ф. Нікуліна, Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. Київ, Україна: Соцінформ, 2004, 484 с.
Т. М. Титаренко, Життєвий світ особистості: у межах і за межами буденності. Київ, Україна: Либідь, 2003, 376 с.
Л. Тищенко, «Особливості інклюзивної освіти студентів з обмеженими фізичними можливостями як чинник соціалізації особистості», Вісник Київського нац. ун-ту імені Тараса Шевченка, № 6, с. 71–74, 2012.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.