Специфіка поведінкових проявів підлітків у контексті їх особистісного становлення
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
А. Ellis, Rational Emotive Behaviour Therapy: It Works for Me – It Can Work for You. New York, USA: Prometheus Books, 2009.
C. Martell, S. Dimidjian, R. Herman-Dunn, Behavioral activation for depression: a clinician’s guide. New York, USA: The Guilford Press, 2013.
J. Silk, L. Steinberg, A. Morris, «Adolescents’ emotion regulation in daily life: links to depressive symptoms and problem behavior», Child Development, No 74(6), р. 1869–1880, 2003.
Р. Павлевків, Н. Корчакова, В. Безлюдна, «Проблема просоціального розвитку особистості у структурі освітнього контенту», Психологія: реальність і перспективи, Вип. 15, с. 126–134, 2020.
E. Telzer, D. Goldenberg, A. Fuligni, A. Galván, M. Lieberman, «Adolescents’ emotional competence is associated with parents’ neural sensitivity to emotions», Frontiers in Human Neuroscience, No 8, р. 558–568, 2014.
N. F. Kahn, «Optimizing Adolescent Health Behavior Programs», Journal of Youth Development, No 15(3), р. 74–85, 2020.
О. О. Литвиненко, «Взаємозв’язок когніцій та емоцій підлітків у контексті їх особистісного становлення», Психологічний часопис, Т. 6, № 4, с. 159–168, 2020.
D. Westbrook, H. Kennerley, J. Kirk, An Introduction to Cognitive Behavioural Therapy. London, England: Sage Publications, 2007.
В. Weiner, «An attributional theory of achievement motivation and emotion», Psychological Review, 92 (4), р. 548–573, 1985.
К. Левин, Теория поля в социальных науках. Москва, Россия: Речь, 2016.
Т. Dembo, «Тoughts on qualitative determinants in psychology: а methodological study», Journal of Russian and East-European Psychology, No 31, р. 15–70, 1993.
Р. Фрейджер, Теории личности и личностный рост. Москва, Россия, 2014.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.