Програма тренінгу «Розвиток креативності викладачів іноземних мов закладів вищої освіти як чинника їх суб’єктивного благополуччя»
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
J. Guilford, «Creativity: Yesterday, Today and Tomorrow», Journal of Creative Behavior, 1(1), p. 3–14, 1967 https://doi.org/10.1002/j.2162-6057.1967.tb00002
«10 ключових навичок до 2020-го», EDUGET. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.eduget.com/news/10_klyuchovix_navichok_do_2020-go-907
European Commission. Tuning educational structures in Europe: Universities’ contribution to the Bologna Process. (December, 2006). Socrates – Tempus. 152 p. [Online].
Available: https://aca-secretariat.be/newsletter/tuning-educational-structure-in-europe
Я. А. Кульбашна, «Формування іншомовної компетентності у майбутніх стоматологів», Педагогічний процес: теорія і практика, № 3, с. 103-109, 2014. [Електронний ресурс].
Доступно :http://nbuv.gov.ua/ujrn/pptp_2014_3_23
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG). Київ, Україна: ТОВ “ЦС”, 2015.
Ð. Ю. Курочкина, «Ð?ÑÑÐ»ÐµÐ´Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ ÐºÑ€ÐµÐ°Ñ‚Ð¸Ð²Ð½Ð¾Ñти: поÑтановка проблемы Ñкономики»: Ñб. науч ÑÑ‚. по итогам Междунар. науч. конф. (Санкт-Петербург, 19–20 Ð¼Ð°Ñ 2009 г.); Ð. Ð. Горелова, О. Ð. Мелькова; Ред. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во Â«ÐšÑ€ÐµÐ°Ñ‚Ð¸Ð²Ð½Ð°Ñ Ñкономика», 2009, Ñ. 630–639.
E. Fromm, «Beyond the Chains of Illusion», My Encounter with Marx and Freud. New York: Pocket Book, 1962.
Ð. Ðœ. Гнатко, Проблема креативноÑти и Ñвление подражаниÑ. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?П Ð ÐП, 1994, 43 Ñ.
Н. Роджерс, «Творчество как усиление себя», Вопросы психологии, № 1, с. 164–168, 1990.
О. Є. Антонова, «Сутність поняття креативності: проблеми та пошуки», Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія; О.А. Дубасенюк; Ред. Житомир, Україна: Вид-во ім. І. Франка, 2012, с. 14–41.
С. О. Сисоєва, Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня: монографія. Київ, Україна: Поліграфкнига, 1996.
О. В. Хуртенко, «Креативність в структурі психологічної готовності до професійної діяльності студентів інститутів фізичної культури», Вісник Національної академії Держ. прикордонної служби України, № 4, 2014.
О. І. Бондарчук, Н. І. Пінчук, «Професійна автономність науково‐педагогічних працівників як індикатор їх суб’єктивного благополуччя», Вісник післядипломної освіти, № 13(42), с. 54–70, 2020.
Л. Й. Петришин, Теоретико-методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів: автореф. дис. д-ра наук: 13.00.05 «Соціальна педагогіка»; Луганський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Старобільськ, 2015.
О. І. Бондарчук, «Психологічні чинники суб’єктивного благополуччя персоналу освітніх організацій», Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації особистості в умовах трансформації освіти: на Всеукр. наук.-практ. конф. Київ, Україна: ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти», 2017, с. 11–14. [Електронний ресурс]. Доступно: http://psychology-naes-ua.institute/files/pdf/zb_1509980340.pdf
Л. З. Сердюк, «Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ», Науковий вісник Чернівецького ун-ту. Педагогіка та психологія, № 687, с. 151–159, 2014.
Ю. М. Олександров, «Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя», Вісник Харківського нац. пед. ун-ту імені Г. С. Сковороди, № 32, 2009. [Електронний ресурс].
Доступно: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM
=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRNSoc_Gum/VKhnpu_psykhol/2009_32/18.html
Т. Д. Шевеленкова, П. П. Фесенко, «Психологическое благополучие личности (обзор основных концепций и методика исследования)», Психологическая диагностика: Ежекварт. науч.-метод. и практ. журн., № 3, с. 95–129, 2005.
Л. М. Карамушка, «Тренінгова програма «психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні взаємодії персоналу та організації та індивідуально-особистісному рівні»: зміст, структура та основні інтерактивні техніки», Організаційна психологія. Економічна психологія, № 2(13), с. 48–61, 2018.
К. С. Балахтар, А. С. Москальова, Креативність педагогічних працівників як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя: спец-курс для викладачів іноземних мов. Київ, Україна: Талком, 2020.
К. С. Балахтар, «Креативність як фактор гармонійного розвитку gtlfujuf», Bulletin of Postgraduate education: collection of scientific papers. Series «Social and behavioral sciences, Vol. 4(33), с. 9-16, 2017. [Електронний ресурс].
Доступно: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/visnyk_PO/4_5_33_34_s/Bulletin_4_5_33_34_2017_Kateryna_Balakhtar.pdf
К. С. Балахтар, «Вплив креативності на суб’єктивне благополуччя викладача іноземної мови в закладах вищої освіти»: на Міжнар. наук.-практ. конф. «Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітнього просторі» (Чернівці, 17 трав. 2019 р.). Чернівці, Україна: Чернівецький нац. ун-т, 2019, с. 249–251.
К. С. Балахтар, «Творчість і креативність як важливі риси викладачів закладів вищої освіти», Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: тези III Всеукр. конгресу з організаційної та економічної психології (20–22 черв. 2019 р., Кам’янець-Подільський). Кам’янець-Подільський, Україна, 2019, с. 32–33.
В. В. Павленко, «Креативність: сутнісна характеристика поняття», Креативна педагогіка: наук.-метод. журн.; Академія міжнар. співробітництва з креативної педагогіки «Полісся». Житомир, Україна, № 11, с. 120–131, 2016.
К. С. Балахтар, «Соціально-психологічний зміст і показники креативності викладача іноземної мови»: VIII Міжнар. наук.-практ. конф. «Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти» (м. Київ, 24 трав. 2019 р.). Київ, Україна: ДЗВО «Ун-т менедж. освіти», 2019, с. 10–12. [Електронний ресурс].
Доступно: http://umo.edu.ua/konferenciji
В. Балахтар, Соціально-психологічний тренінг і маніпуляція. Вижниця, Україна: Вид-во «Черемош», 2015.
M. Rokeach, «A theory of organization and change within value-attitude systems», Journal of Social Issues, 24(1), р. 13–33, 1968. https://doi.org/10.1111/j.1540-4560.1968.tb01466.x
C. D. Ryff, «Happiness is everything, or is it? Explorations on the meaning of psychological well-being», Journ. Pers. Soc. Psychol. No 57, p. 1069–1081, 1989. [Online].
Available: https://pdfs.semanticscholar.org/0b7c/bc0e7b5946b39778784a2167019eebd53e52.pdf
Г. С. Никифоров, М. А. Дмитриевa, В. М. Снетков, Ред., Практикум по психологии менеджмента и профессиональной деятельности. Санкт-Петербург, Россия, 2003
К. С. Балахтар, «Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови», Актуальні проблеми психології, Т. XIV, 2, c. 54-61, 2019.
К.С. Балахтар, «Креативний складник у структурі готовності до професійної діяльності викладачів іноземної мови», Теорія і практика сучасної психології, Т 1, вип. 6, c. 5-8, 2019.
К. С. Балахтар, «Формування креативного мислення викладачів іноземної мови закладів вищої освіти засобами інноваційних технологій»: на XІI Всеукр. наук.-практ. онлайн конф. «Проєктування розвитку та психолого-педагогічного супроводу обдарованої особистості». Київ, Україна: Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2020, с. 13–16.
К. С. Балахтар, «Well-being as a factor of successful teacher activity»: Міжнар. наук.-практ. конф. «Соціальна робота і проблеми міграційних процесів у глобалізованому світі» (Чернівці, 3-4 трав. 2018 р.). Чернівці, Україна: Чернівецький нац. ун-т, 2018, c. 19–23.
К. С. Балахтар, «Особливості самоефективності викладачів іноземних мов залежно від рівнів розвитку креативного потенціалу», Вчені записки Таврійського нац. ун-ту імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія, Т. 31(70), № 3, 2020.
С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов, «Адаптація психодіагностичних методик: шкала досвіду агресивних впливів, шкала професійної автономності та шкала професійної мобільності», Практична психологія та соціальна робота, № 3, c. 25–31, 2011.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.