Програма розвитку особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до діяльності в умовах змін
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
О. Бондарчук, «Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін: гуманістично-ціннісний підхід», Вісник Чернігівського національного педагогічного університету, Т. 1, вип. 121, c. 38–43, 2014.
О. Бондарчук, «Модель психологічної підготовки керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін», Організаційна психологія. Економічна психології, Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, № 1. c. 33–42, 2015.
Л. Карамушка, Формування психологічної готовності персоналу вищої школи до діяльності в умовах соціально-економічних змін. Київ, Україна, 2013.
Д. Кудрявцев, «Сопротивление управленческим инновациям в вузовской организации в условиях модернизации образования», дис. канд. наук. Ростов-на-Дону, Россия, 2012.
О. Брюховецька, «Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування», дис. канд. наук, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. Київ, Україна, 2007.
І. Петрова, Управління змінами. Львів, Україна, 2008.
О. Толков, «Психологічні особливості діяльності персоналу вищої школи в умовах опору змінам», Вісник післядипломної освіти, «Психологія», Вип. 1(14), ч. 2, с. 415–422, 2010.
Р. Санжеева, Готовность и психологические механизмы ее формирования. Улан-Удэ, Россия, 2017.
Т. Палько, «Психологічні особливості розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти», дис. канд. наук; Київ. ун‐т ім. Б. Грінченка. Київ, Україна, 2015.
О. Бондарчук, «Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій», Післядипломна освіта в Україні, № 1, с. 5–11, 2018.
О. Бондарчук, Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. Київ, Україна, 2014.
Н. Левшенюк, «Психологічні чинники особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності в умовах змін», Вісник післядипломної освіти, Вип. 6(35), с. 92–107, 2018. (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
М. Кипнис, Энциклопедия игр и упражнений для любого тренинга. Москва, Россия, 2018.
Ð?. Вачков, ОÑновы технологии группового тренинга. МоÑква, РоÑÑиÑ, 1999.
Г. Никифоров и др., Практикум по психологии менеджмента и профессиональной деятельности. Санкт-Петербург, Россия, 2001.
Н. Васильєв, Тренинг профессиональных коммуникаций в психологической практик. Санкт-Петербург, Россия, 2001.
Н. Васильев, Тренинг преодоления конфликтов. Санкт-Петербург, Россия, 2006.
М. Битянова, Психология личностного роста: практическое пособие по проведению тренинга личностного роста психологов, педагогов, социальных работников. Москва, Россия, 1995.
Г. Никифоров и др., Практикум по психологии менеджмента и професиональной деятельности. Санкт-Петербург, Россия, 2001.
О. Бондарчук та ін., Методика діагностики рівнів і особливостей психологічної готовності керівників освітніх організацій до діяльності в умовах змін. Київ, Україна, 2016.
Л. Журавська, Соціально-психологічний тренінг: розвиток якостей особистості працівників сфери туризму. Київ, Україна, 2006.
Девид У. ДжонÑон, Тренинг Ð¾Ð±Ñ‰ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¸ развитиÑ; пер. Ñ Ð°Ð½Ð³Ð». Е. Ð?. Ð?Ñениной. МоÑква, РоÑÑиÑ, 2001.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.