Концептуалізація та систематизація структурних компонентів поведінки подолання студентської молоді
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Ð?. С. ВаÑиленко. «Копинг-Ñтратегии в формировании должного Ð¿Ð¾Ð²ÐµÐ´ÐµÐ½Ð¸Ñ Ñтудентов, ориентированных на работу в атомной отраÑли в рамках курÑа "культура безопаÑноÑти"», Ð“Ð»Ð¾Ð±Ð°Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ ÑÐ´ÐµÑ€Ð½Ð°Ñ Ð±ÐµÐ·Ð¾Ð¿Ð°ÑноÑÑ‚ÑŒ, Ñ‚. 25, â„– 4, 2017.
Н. Е. Водопьянова, и Е. С. Старченкова, Стратегии и модели преодолевающего поведения: практикум по психологии менеджмента и профессиональной деятельности; Г. С. Никифоров, М. А. Дмитриев, и В. М. Снеткова, Ред. Санкт-Петербург, Россия: Речь, 2001, c. 311–322.
З. Карпенко, «Копінг-ресурс ментальної солідарності як чинник розбудови сучасного українського суспільства», Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота, № 6, с. 10–13, 2012.
А. В. Либина, Совладающий интеллект: человек в сложной жизненной ситуации. Москва, Россия: Эксмо, 2008.
А. Ю. Мухіна, та Я. І. Загороднюк, «Особливості захисних механізмів та копінг-стратегій розумово відсталих підлітків: диференціація понять», Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова: зб. наук. праць. Київ, Україна: НПУ ім. М. П. Драгоманова, вип. 24, с. 325–329, 2013. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
C. S. Carver, and M. F Scheier, «Situational coping and coping dispositions in a stressful transaction», Journal of personality and social psychology, vol. 66, no. 1, p. 184, 1994.
C. S. Carver, M. F. Scheier, and J. K. Weintraub, «Assessing coping strategies: a theoretically based approach», Journal of personality and social psychology, vol. 56, no. 2, p. 267, 1989.
S. Folkman and R. S. Lazarus, «Coping as a mediator of emotion», Journal of personality and social psychology, vol. 54, no. 3, p. 466, 1988.
E. Frydenberg, R. Lewis, G. Kennedy, R. Ardila, W. Frindte, and R. Hannoun, «Coping with concerns: An exploratory comparison of Australian, Colombian, German, and Palestinian adolescents», Journal of youth and adolescence, vol. 32, no. 1, c. 59–66, 2003.
S. E. Hobfoll, C. L. Dunahoo, and J. Monnier, Preliminary test manual: Strategic approach to coping (SACS). Kent, OH: Applied Psychology Center, Kent State University, vol. 5, 1994.
M. Holodynski, «The internalization theory of emotions: A cultural historical approach to the development of emotions», Mind, Culture, and Activity, vol. 20, no. 1, pp. 4–38, 2013.
Y. V. Kovalenko, «Adaptation and validation of the Ukrainian dispositional �COPE’ questionnaire», Bulletin of Alfred Nobel University. Series �Pedagogy and Psychology’ (in print).
R. S. Lazarus, Coping theory and research: Past, present, and future. Fifty years of the research and theory of R.S. Lazarus: An analysis of historical and perennial issues. Psychology Press, 2013.
R. S. Lazarus, «Toward better research on stress and coping», The American psychologist, vol. 55, no. 6, pp. 66–73, 2000.
R. S. Lazarus, and S. Folkman, «Transactional theory and research on emotions and coping», European journal of personality, vol. 1, no. 3, p. 141–169, 1987.
E. A. Skinner, K. Edge, J. Altman, and H. Sherwood, «Searching for the structure of coping: a review and critique of category systems for classifying ways of coping», Psychological bulletin, vol. 129, no. 2, p. 216, 2003.
E. A. Skinner, J. Pitzer, and J. Steele, «Coping as part of motivational resilience in school: A multidimensional measure of families, allocations, and profiles of academic coping», Educational and psychological measurement, vol. 73, no. 5, pp. 803–835, 2013.
E. A. Skinner, and M. J. Zimmer-Gembeck, The development of coping: Stress, neurophysiology, social relationships, and resilience during childhood and adolescence. Springer, 2016.
T. Thomsen, and W. Greve, «Accommodative coping in early adolescence: An investigation of possible developmental components», Journal of adolescence, vol. 36, no. 5, pp. 971–981, 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.